Next event: 20 september @ Zandvoort | KOOP JE TICKET

Je hebt nog

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

om je regular seagull
ticket te kopen

Het event

+ Op welke manier verschillen jullie van andere ondernemersevents?

Door verbinding en ongedwongenheid.

We willen echt een community van like-minded ondernemers vormen waarin iedereen elkaar helpt, motiveert en inspireert. De deelnemers uit de vorige editie zijn bijvoorbeeld samenwerkingen gestart, klant bij elkaar geworden en/of klanten aan elkaar doorverwezen en er zijn ook mooie vriendschappen uit gegroeid. Daarom staat het verbinden van de aanwezige ondernemers centraal, en daar zijn we actiever in dan andere netwerkevents, oa. door matching met je tribe en de aanwezigheid van onze co-hosts. 

Maar je kan pas echt verbinden als jij jezelf kan zijn. Dus we zorgen voor een ongedwongen sfeer door onze locatie (het strand!), een uitgebreide lunch en open bar, geen dresscode, geen awkward voorstelrondjes en het samenstellen van een groep ondernemers die bij elkaar passen.

+ Wat als het regent of slecht weer is?

No worries! We hebben genoeg plek binnen om er ook daar een ondernemersfeestje van te maken.

+ Kan ik in termijnen betalen?

Je mag in twee termijnen betalen. Stuur daar een mailtje voor naar bonjour@sans-sel-sur-mer.nl en dan regelen we dat voor je.

+ Wat zijn de tribes en hoe word je ingedeeld?

Als je graag wil komen, vragen we je om een vragenlijst in te vullen waarin je meer over jezelf en je bedrijf vertelt. Op basis van je antwoorden bepalen we of je bij de groep past en zoeken we jouw persoonlijke tribe: een kleine groep van 5-6 andere deelnemers die bij elkaar passen. Waar we jullie op gematcht hebben, is iets waar jullie samen achter kunnen komen door ter plekke een aantal vragen te beantwoorden aan elkaar. Tijdens het event begeleiden we je in het begin meteen naar jouw tribe, en stellen we verschillende ondernemers aan jou voor. Op elke tafel voorzien we ook Sur Mer inspiration cards, met interessante en diepgaande vragen.

+ Hoe werkt het invite-only principe?

Op basis van je antwoorden in het formulier, kijken wij of je bij de community past. Je krijgt binnen de 24u een mail met een betalingslink en alle informatie die je nodig hebt. 

De community

+ Ik ben een startende ondernemer, kan ik dan wel deelnemen?
Natuurlijk! Het gaat meer om hoe jij in je bedrijf staat, dan hoe oud jouw bedrijf is. Kijk bij ‘wat voor ondernemers komen er?’ om te kijken of jij in onze groep past.
+ Wat voor ondernemers komen er?
Het is een gevarieerde groep, maar het zijn stuk voor stuk moedige ondernemers die echt hun hart volgen, die een grote passie voelen voor wat ze doen en die een creatieve visie hebben op hun branche. Ze willen dingen nét iets anders aanpakken en ondernemen vanuit gevoel. Ze willen meer dan alleen maar ‘kunnen leven’ van hun omzet, maar echt aan hun bedrijf bouwen. Het zijn ondernemers die hun bedrijf zo willen inrichten dat ze vrij zijn om hun droomleven te kunnen leiden.
+ Ik vind het een leuk initiatief maar ik vind het ook spannend om alleen te komen. Wat als ik er moeite mee heb om de andere ondernemers aan te spreken?
Door het tribes gedeelte hoef je natuurlijk niet meer zelf op nieuwe mensen af te stappen omdat wij je persoonlijk voorstellen, en tijdens het event houden we scherp in de gaten dat niemand lang alleen staat en dat iedereen het naar hun zin heeft. Je mag ons zeker (vooraf) aanspreken als je het spannend vindt en dan zorgen we dat jij je echt op je gemak voelt.

Workshops

Ik wil maar aan één workshop deelnemen, wat doe ik dan als de andere workshops bezig zijn?
No problem! De hele dag door zijn er leuke festivalactiviteiten waar je op je eigen tempo doorheen kan lopen, zoals de marché des entrepreneuses, de photobooth, een waarzeggerscoach, een ondernemersbingo en nog een paar andere leuke verrassingen!
+ Is er een maximum aantal deelnemers per workshop?
Nee! We willen graag dat jij zelf kan kiezen en onze ruimte is flexibel in te delen, dus we hanteren geen minimum of maximum aantal deelnemers per workshop.
+ Kan ik mijn kaartje doorverkopen?
Nee. Jouw ticket is persoonlijk omdat je toegelaten bent op basis van jouw antwoorden op de vragenlijst. Als je niet meer kan komen, mag je ons mailen en dan doen wij ons best om jouw ticket aan iemand op onze wachtlijst door te verkopen. Het is niet toegestaan om zelf mensen aan te spreken om jouw ticket aan te verkopen.
+ Wat als er niet genoeg deelnemers zijn?
Vanaf 90 aanmeldingen gaat het evenement door. Mocht het zo zijn dat er minder dan 90 deelnemers zijn, wordt het evenement tijdig gecancelled en storten we meteen je geld terug.

Afmeldingen & annuleren

+ Wat gebeurt er als ik last minute ziek ben of niet kan komen?
Als je niet kan komen omwille van corona, dan krijg je mits je een medisch bewijs kan voorleggen, een tegoed bij Sans Sel ter waarde van jouw ticketprijs. Als je omwille van een andere reden niet kan komen en afzegt 24 uur na je toelatingsmail, krijg jij je geld pas terug als we jouw ticket aan iemand op de wachtlijst kunnen doorverkopen.
+ Komt er nog een volgende editie?

We weten nog niet of en wanneer er nieuwe events komen, mede doordat het moeilijk is om een (betaalbare) locatie te regelen. Als je interesse hebt, is het dus nu het moment! Wil je écht graag op de hoogte gehouden worden, dan kan je ons mailen via bonjour@sans-sel-sur-mer.nl.

+ Wat als er niet genoeg deelnemers zijn?
Vanaf 90 aanmeldingen gaat het evenement door. Mocht het zo zijn dat er minder dan 90 deelnemers zijn, wordt het evenement tijdig gecancelled en storten we meteen je geld terug.
+ Welke coronamaatregelen worden er getroffen?
We hanteren de coronamaatregelen zoals ze door de overheid worden gecommuniceerd op 6/09.